Διανύουμε τον 21ο αιώνα και την 3η χιλιετία, σύμφωνα με το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Στις μέρες μας, η “πληροφορία” διαχέεται ελεύθερα μέσω του διαδικτύου και η “γνώση” αποκτά άλλη διάσταση.
Ο χρήστης του διαδικτύου (ως ένας σύγχρονος αναγνώστης) αναζητά πλέον πληροφορίες και ερεθίσματα που θα του κινήσουν το ενδιαφέρον με τέτοια ταχύτητα που, αν κάποιος αναλογιστεί, μπορεί να του προσφέρουν πολλά ευεργητικά πλεονεκτήματα – εφόδια στη καθημερινότητά του.
Το ScienceLab.gr ιδρύθηκε το 2017, με αρχική ιδέα τη λειτουργία ως ένα σύγχρονο “Παράθυρο στις Επιστήμες”. Στόχος η γεφύρωση του ευρύτερου κοινού με τις Επιστήμες. Η επικοινωνία της Επιστήμης αποτελεί σιγά-σιγά μια ανεξάρτητη δομή και κλάδο η οποία προσελκύει τόσο επιστήμονες διάφορων ειδικοτήτων, όσο και το ευρύτερο κοινό που αναζητά μέσα από μια επιστημονική ματιά, απάντηση για θέματα καθημερινά.
Είναι κρίμα την εποχή αυτή που η εξάπλωση της πληροφορίας και της γνώσης φτάνει στο ζενίθ, να υπάρχει κατανάλωση άντλησης άχρηστης και ανούσιας πληροφορίας. Στο ScienceLab.gr δεν θα βρει κανείς πολιτικά νέα, κοινωνική ενημέρωση ή ειδησεογραφία. Ερωτήματα καθημερινότητας που αναζητούν μια επιστημονική προσέγγιση, άρθρα και νέα που συσχετίζονται με τις επιστήμες αλλά και ενημερωτικά άρθρα για θέματα που απασχολούν τον μέσο χρήστη του διαδικτύου εμπλουτίζουν το χώρο του ScienceLab.gr.
Όπως κάθε επιστημονικό πείραμα, έτσι και το εγχείρημα του ScienceLab.gr βασίζεται σε δοκιμές που θα παρατηρούνται, θα βελτιώνονται, θα αμφισβητούνται ή/και θα επιβεβαιώνονται. Δίνοντας το βήμα στον χρήστη και τη δυνατότητα να συμβάλλει στο έργο της σελίδας, το ScienceLab.gr έχει καταφέρει αυτό που φιλοδοξούσε: να κερδίσει μια θέση στη καθημερινή σας πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Στο ScienceLab.gr βλέπουμε τον κόσμο με διαφορετικό μάτι.
Με την παραμονή σας στο ScienceLab.gr αποδέχεστε αυτόματα τους όρους χρήσης που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
___
Επιστήμη: Ο όρος επιστήμη με την ευρεία έννοια αρχικά δήλωνε το οργανωμένο σώμα της εξακριβωμένης και τεκμηριωμένης γνώσης. Στη σύγχρονη εποχή, ο όρος είναι πιο περιορισμένος και δηλώνει το σύστημα απόκτησης γνώσης με βάση την επιστημονική μεθοδολογία που βασίζεται στην επιστημονική έρευνα, καθώς και στην οργάνωση και ταξινόμηση της αποκτώμενης με αυτόν τον τρόπο γνώσης.